Երկրի մակերևույթի հիմնական ձևերը․ առաջադրանքներ

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Ի՞նչ ուժերի ազդեցությամբ է ձևավորվում Երկրի մակերևույթը:
    Այս ուժերի ազդեցությամբ երկրակեղևի  առանձին տեղամասերը կոտրատվում է, որոշ մասեր բարձրանում են, մյուսներր՝ իջնում, տեղի է ունենում ապարաշերտերի ծալքավորում:

    1. Որո՞նք են Երկրի մակերևույթի հիմնական ձևերը: Ի՞նչ է հարթա­վայրը:
      Երկրի մակերեույթի հիմնական ձևերն են հարթավայրերն ու լեռները։
    2. Ի՞նչ են ցույց տալիս բացարձակ և հարաբերական բարձրություն­ները:
      Նրանք առանձնացնում են բարձրության երկու տեսակ՝ բա­ցարձակ և հարաբերական:
    3. Հարթավայրերն ըստ ծագման ի՞նչ տեսակների են լինում։
      Հարթավայրերր լինում են դաշտավայրեր (մինչև 200 մ), բարարձրավայրեր (մինչև 500 մ), սարահարթեր (500 մ-ից բրարձր) և ցածրավայրեր (օվկիանոսի մակարդակից ցածր):
    4. Հարթավայրերն ըստ բացարձակ բարձրության ի՞նչ տեսակների են լինում:

      Օրինակ՝ Երևանի բարձրությունր ծովի մակարդակից մոտ 1000 մ է, իսկ Մեծ Արարատինը՝ 5165 մ: Ծովի մակարդակից Երկրի մակերևույթի ա­մենաբարձր կետը Ջոմոլունգմա (էվերեստ) լեռնագագաթն է՝ 8848 մ։

About heginemanukyan

Ես Հեղինե Մանուկյանն եմ:Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստցի Կրթահամալիրում :Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը ։ Ես տարվա եղանակներից շատ եմ սիրում գարունը։ Բայց 2020թ. ես հեռացա այդ դպրոցից և սովորում եմ Օլիմպոս կ/հ-ում:
This entry was posted in Բնագիտություն, հայրենագիտություն, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment