Ներկայացում նոյեմբերի 23-ին

Այսօր ես Անուշկան , Ալլան ,Միքայելը և ընկեր Արուսյակը այցելեցինք մայր դպրոց և դիտեցինք  մի ներկայացում։ Ներկայացման անունը կարմիր գլխարկի բորշը ։ Ներկայացման ղեկավարը Մարգարիտ Սահակյանը։ Հանդիսատեսները շատ տպավորված էին  տեսնելով ներկայացումը։ Ինձ էլ դուր եկավ ներկայացումը ես ել տպավորվեցի , ինձ դուր եկավ այն որ նրանք տարբեր հայկական հեքիաթներ խառնաշփոթ էին արել։ Օրինակ կարմիր գլխարկը , պոչատ աղվեսը և այդպես մի քանի հեքիաթներ ։

About heginemanukyan

Ես Հեղինե Մանուկյանն եմ:Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստցի Կրթահամալիրում :Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը ։ Ես տարվա եղանակներից շատ եմ սիրում գարունը։ Բայց 2020թ. ես հեռացա այդ դպրոցից և սովորում եմ Օլիմպոս կ/հ-ում:
This entry was posted in Ուսումնական աշուն, Ուսումնական ճամփորդություն, Ռադիոլուր, Ընտրություն, Լրագրություն, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment