Ավետիք Իսահակյան ․Արևի մոտ առաջադրանքներ

Առաջադրանքներ

  1. Հեքիաթից դու՛րս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:Ցնցոտիներ-մաշված
    Վերելք-տրամադրություն
    Քարափ-բաղկացած ափ
    Գիշերահավ-գիշերային թռչուն
    Անգութ-անգորյուն
    Որոճում-որոճվելը
    Հրճվանք-մեծ ուրախություն
  2. Բնութագրի՛ր և նկարագրի՛ր տղային, հովվին:Բնութագրում եմ տղային-խելացի  ,բարի և անվախ
    Նկարագրում եմ տղային -իմ կարծիքով բոյով ,սև  աչկերով և շեկ մազերով
    Բնութագրում եմ հովվին-բարի, խելացի և խխճող
    Նկարագրում եմ հովվին -իմ կարծիքով ցածրահասակ շեկ մազերով և կապույտ աչկերով
  3. Բացատրի՛ր վերնագիրը:Վերնագիրը արևի մոտ եր որվետև տղան գտավ իրական ընտանիք և հայտնվեց իսկական արևի գրկում ։
  4. Գրի՛ր կարծիքդ այս հեքիաթի մասին:
    Այս հեքիաթը ինձ համար շատ հետաքրքիր և լավն եր ։Ես սպասում էի թե վերջում ինչ է լինելու և իմացա։ Ինձ համար հեքիաթի ամենա լավ մարդը հովիվն եր որովետև նա բարի էր և նա խխճաց տղային և տարավ իր մոտ ։
  5. Գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները՝ խրճիթ, ճամփորդ, հրճվանք, խավար, անգութ, ամուր:Խրճիթ-տուն
    Ճամփորդ-ուղևոր
    Հրճվանք-ուրախություն
    Խավար-աղոտ
    Անգութ-անխիղճ
    Ամուր-անառիկ
  6. Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները՝ քնքուշ, խեղճ, վերելք, անվախ, խավար, խրճիթ:
    Քնքուշ-կոպիտ
    Խեղճ-հարուստ
    Վերելք-վայրեջք
    Անվախ-վախկոտ
    Խավար-լույս
    Խրճիթ-դղյակ

About heginemanukyan

Ես Հեղինե Մանուկյանն եմ:Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստցի Կրթահամալիրում :Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը ։ Ես տարվա եղանակներից շատ եմ սիրում գարունը։ Բայց 2020թ. ես հեռացա այդ դպրոցից և սովորում եմ Օլիմպոս կ/հ-ում:
This entry was posted in Մայրենի, Ուսումնական աշուն, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment